Fascination About شرکت وب مهر

Wiki Article

هیچ چیز نمی‌‌داند و گمان می‌کند همه چیز می‌داند. همین به روشنی گواهی می‌دهد که کارش سیاست است

بخاطر اینكه از ریشه ها جدا شدیم ، تهی شدیم ریشه هایی كه متعلق به ائمه معصومین است ... روز به روز از معنویت فاصله گرفتیم، به شعار زدگی محض رسیدیم ، در آن دوران زیبا ما اینجوری نبودیم.

توجه کنید دوستان کسانی که به لوگویی از این مجموعه علاقه مند شدند میتوانند در قصمت نظرات نام لوگو را برای ما ارسال…

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

دکتر محسن رضایی گفت: اگر چه علاقمندم مساله خدمت سربازی را برای آقایون حل کنم اما متاسفانه تا به امروز پیگیری های مجلس در این خصوص به نتیجه نرسیده است. بنده برای عملی شدن این طرح به تلاش خود ادامه خواهم داد.

وی در پایان ضمن تکذیب ادعا های مطرح شده توسط رسانه های دولتی گفت: «من قبل از این که این داستان ها مطرح شود بازنشسته شده ام و برکنار هم نشده ام و همچنان با آقای قالیباف همکاری می کنم و به ایشان ارادت دارم.»

    استفاده از پیشنهادات و نظرات کسی که در خواست طراحی سایت را دارد و اضافه کردن امکانات جدید

بر اساس اين گزارش در اين ديدار برخي استادان با بيان نكاتي درباره جامعه اسلامي از ديدگاه نظري و عملي و همچنين تجربه حكومت اسلامي در سي ساله اخير در ايران، نظراتشان را مطرح كردند.

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

Pinterest is een platform voor het delen van foto's die gebruikers in staat stelt te creëren en beheren van persoonlijke planken thematische verzamelingen van beelden zoals evenementen, interesses, hobby's en nog veel meer. Gebruikers kunnen bladeren andere prikborden, 're-pin' beelden voor hun collecties of geef ze 'ik'.

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

رییس مجلس خبرگان رهبری به وضعیت فعلی جامعه به خصوص مسایل اقتصادی اشاره كرد و خطاب به مسولان ذیربط مسوولان ذیربط گفت: باید بیش از پیش كار كنید، ما مشكلات زیادی در كشور به خصوص در عرصه اقتصادی داریم و باید این مسایل حل شود.

عضو جامعه روحانيت مبارز هرگونه جسارت و اهانت به ساحت امام و بيت ايشان را حرام دانست و بيان داشت: جايگاه بيت حضرت امام بايد همواره حفظ شود.

آيت الله رفسنجاني در ادامه درباره موضوع هسته اي خاطرنشان کرد: مساله دستيابي ايران به تکنولوژي صلح آميز هسته اي موضوعي است که در دوران رژيم ديکتاتوري سابق اين اتفاق نزديک بود روي دهد و ما از آن برخوردار شويم به طوري که چند نيروگاه در دست ساخت بود.

Report this wiki page